Felanmälan
Gör din felanmälan på Mina sidor
Genom funktionen Mina sidor kommer din felanmälan snabbare ut till rätt person för åtgärdande. På Mina Sidor kan du även se dina avier och andra uppgifter om ditt boende.
Felanmälan för lokalhyresgäster
Här hittar du kontaktuppgifter om du behöver anmäla ett fel i din affärslokal.
Frågor och svar
Här svarar vi på de vanligaste som våra hyresgäster anger i sina felanmälningar.
En vanlig störning är att en granne spelar för hög musik för ofta eller att berusade människor ofta vistas i trapphuset. Som tumregel ska man kunna sova ostört på nätterna medan man under dagen får acceptera att det förekommer liv och rörelse i fastigheten.
Om du har problem med internet, tv eller telefoni via fiber ska du alltid kontakta din tjänsteleverantör för att göra en felanmälan.
Kontrollera att säkringarna är hela och att jordfelsbrytaren inte har löst ut. Om felet kvarstår logga in på Mina sidor och gör en felanmälan.
Under våra öppettider ringer du kundservice. Om du behöver hjälp utanför våra öppettider kontaktas Securitas Kiruna 0980 – 812 86 samt Gällivare 0970-301 90. Kvällstid utförs detta mot en kostnad och legitimering krävs alltid för att säkerställa behörighet till bostaden.
Kontakta kundservice omgående så hjälper vi dig.