Hoppa till innehåll
Artboard 1Artboard fwCheckmarkclose-chubbyCombined ShapeexpandExternal-LinkUntitled-3gridlkab-breadcrumb-startinfoUntitled-1listplay-linkplay-sololkab-printikon-sök-lkabTwitterYouTube

Bostadsförmedling och kundservice i Kiruna – fortsatt bokade besökstider.


Vi vet att det kan vara tålamodsprövande att behöva hålla koll på när det är allmänna besökstider och sedan sitta i ett fullt väntrum och vänta på sin tur. Därför tar vi med oss de positiva erfarenheter som covid-19 fört med sig och behåller de åtgärder som faktiskt fungerat.

Vi kommer därför fortsätta med bokade besök på bostadsförmedlingen och kundservice i Kiruna eftersom det har visat sig fungera bättre för både kunder och oss.

Tack vare det kommer du att kunna tas emot på en överenskommen dag och tid, plus att vi då har möjlighet att förbereda ditt ärende innan du kommer. Det minskar din väntetid och gör att vi kan lösa ditt ärende snabbare och effektivare när vi träffas.  

Bostadsförmedling och kundservice i Gällivare – ordinarie besökstider

I Gällivare, där besökstrycket är lägre än i Kiruna, kommer vi kunna återgå till våra ordinarie besökstider, men vi ber er att stanna hemma om ni är sjuk och istället besöka oss en annan dag.  

Hembesök vid felanmälningar

Vi återupptar nu hembesök vid felanmälningar. Kom ihåg att avboka besöket om du är sjuk.

Enklare ärenden – www.lkabfastigheter.se

Givetvis kan du ringa oss eller skicka e-post, men många gånger kan du lösa ditt ärende på egen hand via ”Mina sidor” på webben. Där kan du enkelt registrera en felanmälan eller se din senaste hyresavi.

Är du bostadssökande kan du registrera dig som sökande och se lediga objekt på webben.